Söndagsplaner

Imorgon klockan 07:45 är det samling inför match. 07:45 en söndagmorgon. Matchen ska spelas utomhus, på konstgräs och enligt SMHI väntar det minusgrader. Hoppas på bra motstånd så vi får springa ordentligt i backlinjen.

Behöver jag säga hur omotiverad jag är just nu? Hur mycket en lång sovmorgon lockar? Hur mycket den här bilden avskräcker?


Bild lånad från internet

Jaja, ingenting att göra åt saken. Bara att försöka se det positivt och göra det bästa av situationen. Match imorgon betyder mycket mat ikväll. Kollade precis på ett ett underbart klipp med mannen, myten, legenden - Rune Larsson. Han kallar sig själv kalorist, och det är precis vad jag ska anamma ikväll. Uppladdning med pasta? Icke. God mat och den obligatoriska efterrätten? Självklart, det är ju som sagt obligatoriskt. ;)

Något jag definitivt ser fram emot är kvällens tv-tablå. The Ark ska ju vara med Melodifestivalen denna afton. Äntligen något vettigt, till skillnad från Christer Sjögrens version av Life on Mars med en otroligt fånig blixt ritad på kinden. Tvivlar starkt på att The Ark gått med på något så tramsigt.

Idag är det vilodag förresten!

/A.

Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till på matchen i morgon!



Sv. Min plan är att jag ska få in minst ett springpass och ett intervallpass i veckan förutom Indoor Walkingpasset som jag leder varje vecka. Också tillkommer medeljympa och styrketräning.

2011-02-26 @ 19:37:34
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: lina

Lycka till på matchen idag!

Heja heja heja :)

2011-02-27 @ 08:28:25
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0