Snö och Solfrö

Kul att vakna supertrött, masa sig fram till fönstret och se ytterligare ett snöfalls resultat. Vitt, vitt, vitt!

Jaja, det är bara att gilla läget. Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg med klagan om hur jobbig vintern är, hur gärna jag vill ha vår, hur mycket snön förstör... Men jag låter bli! Ingenting blir bättre av det. Världen blir inte roligare av bittra människor!

Idag är det alltså torsdag! Tusan vad fort tiden går, var ju nyss det var helg. Jag har en fullproppad dag framför mig. Jobb, hämta min brors barn på dagis, hem och leka, iväg på träning och eventuellt orkester efter det. Jag gillar fullproppade dagar! :)

Nu när det ändå kommit lite snö igen, kanske det kan bli många minusgrader och en massa snö istället? Hade varit himla trevligt och framför allt nyttigt, att få åka lite längdskidor. Våren hinner vi med längre fram. (jo, jag vill hemskt gärna ha vår, sommar, grillning och kvällssol, men jag väljer att gilla läget och göra det bästa av det)

Kan förresten passa på att slänga in ett litet tips såhär på morgonkvisten, helt gratis faktiskt! ;) Köpte en ny sorts bröd igår. Galet gott! Mjukt och fluffigt och fullt med solrosfrön. Synd att fotot blev superdåligt bara, att mackan som ligger till höger ser sunkig ut. Den är inte sunkig alls, den är bara halv. Nåväl. Slut på hyllningen av Solfrö denna morgon, men iväg och köp allesammans!


l

Ha en underbart trevlig torsdag!
/A.

Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Tack för brödtipset! Jag såg det där brödet i butiken igår, men köpte inte fastän jag tyckte det såg gott ut. Får bli att köpa nästa gång!

2011-02-12 @ 19:01:42
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0