Morgonstund har guld i mun

Kokt ägg, rostade mackor och kaffe. Till sist en apelsin. Allt detta framför Nyhetsmorgon med datorn i knät. Med träningsvärk i benen och storm utanför. Näst intill. Ibland lockar inte jobbet jättemycket.

Nu lyckades jag synkronisera Filip&Fredriks podcast med iPoden också. Nu blir det här en bra dag, vågar jag nästan lova! I eftermiddag väntar dessutom ett gemensamt pass med Ida. Vi tyckte så bra om rundan vi sprang förra gången, att det nog blir en favorit i repris.

Börjar redan nu att ladda inför morgondagen. Då ska de här benen springa längre än de någonsin gjort förut! Hoppas att storm gett sig iväg någon annanstans tills dess. Nu kallar apelsinen. (vill ju inte kladda ner tangenterna)



Ha en härlig tisdag!

/A.

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej! Kul med nya ansikten, välkommen (eller vad säger man)!

Ja, läs boken, och säg vad du tycker!



Klassikern, kul!! Jag ska hålla koll på dig! ;)





2011-02-08 @ 15:22:07
URL: http://hans.shapemeup.se
Postat av: AKA

Jojo här var det motvind vill jag lova!

2011-02-08 @ 18:26:17
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0