Få. Ja, färre än en fots tå(r)

Man kan mycket här i världen. Imorgon hoppas jag att jag får träningsvärk.

Det jag syftar på i rubriken är dock antalet personer på träningen tidigare ikväll. 4 personer som sprang en runda, 5 personer som styrketränade.

Hej och hå, vad vi är få.
Att spela fotboll med 5 pers, är som att utan stekpanna steka köttfärs.
Vi kämpade på bra vi som var där, musklerna vi får oss verkligen klär.
Jag hoppas det löser sig fort som attan,
annars morståndarna med oss kommer sopa mattan...


Ja, så illa är det faktiskt.

Vi sprang som sagt en runda, och vaden kändes helt helt underbart bra! :) Äntligen några kilometer - äntligen!
Efteråt körde vi styrketräning i en timme. Fick ihop 120 sit-ups, 50 armhävningar, rygglyft, plankan, 90 grader, handtaget och lite annat smått och gott. Gött!



...och så lite siffror:
Tid:
34:25 min
Distans: 6:03 km
Medeltempo: 05:42 min/km

/A.




Kommentarer
Postat av: AKA

50 armhävningar!!! :0 I´m totally impressed! :D

2011-02-22 @ 07:08:56
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0