Det var för bra för att vara sant

"...Och i det senaste blogginlägget skrev du att livet leker!"

Så sa Ohlin i duschen idag samtidigt som hon konstaterade att min fot var svullen. Stor knöl. Dum trottoarkant. Klantig Alek. Irriterad Alek. Livet leker inte längre. Till på köpet dog herr Garmin efter 800 meter. Jag borde vänt. Struntat i den där trottoarkanten. Då hade jag inte suttit med vänsterfoten i högläge nu. Då hade jag antagligen bara klagat över min pulserande högervad.

Det är lätt att vara efterklok...

Jaja, det är inte första gången jag stiger snett med vänsterfoten, och det brukar ju faktiskt gå över ganska fort. Förhoppningsvis är jag fit for löpning redan imorgon. (Det skadar ju inte att vara optimistisk!)

För övrigt, så känner jag mig som en bitter tant som drabbats av hypokondri. Jag ber verkligen om ursäkt. Bittra människor är det tråkigaste som finns. Det tillsammans med hypokondriker. Denna kväll slår jag två flugor i en smäll.


Ful fluga, bild lånad från internet.

/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Hoppas foten blir bra snart!!

2011-02-14 @ 22:10:19
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0