Gott Nytt År från NYC

Ja, Gott Nytt År! Hemma i Sverige är klockan strax tre på eftermiddagen medan vi fortfarande inte riktigt startat upp vår dag här i New York. Lustigt att fira nyår sex timmar senare än hemma. Vi får helt enkelt fira två gånger under dagen!

Får se om det blir Times Square eller kanske Manhattan Bridge. Är inte så sugna på att stå och köa hela dagen tillsammans med en miljon (!) människor för att se en boll släppas.

År 2012 är året då jag ska:
- genomföra En svensk klassiker
- hålla mig skadefri
- börja plugga
- se allting från den ljusa sidan

Rent nyårslöfte vet jag inte om jag har något... Skulle vara Runner's Worlds löfte om att träna varje dag under januari månad i sådana fall. Men vi får se, har ju många timmar kvar till tolvslaget.

Gott Nytt År, allihopa!
/A.


Kommentarer
Postat av: lina

Gott nytt år!! Häftigt att fira i NY! :)

2012-01-01 @ 10:07:22
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: lotta

Gott nytt till dig !!!Kul att ni träffades i NY du o Mikaela.Att ni ska behöva åka så långt för det ,ha ha.kram på dig Lotta

2012-01-01 @ 13:00:31
Postat av: aprilhimlen

coolt!

2012-01-04 @ 03:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0