Discobowling

Gårdagen blev jättebra! Bowlingen gick käpprätt åt skogen, men jag lyckades till slut få till tre strikes så jag är glad. Jag är med andra ord ingen stjärna på bowling. Efter bowlingen bar det av till Chaplin. Pizzan satt som en smäck, kan jag avslöja. Mycket prat, skratt och även en del kort tagna tre centimeter från ansiktet. Allting var med andra ord precis som vanligt!

Just nu sitter jag framför Nyhetsmorgon och äter frukost. Imponeras av Tilde de Paula! I mina ögon är hon verkligen en riktigt bra programledare, en riktigt bra journalist.

Klockan 14.00 ska jag befinna mig på fotbollsträning. Känns lite surt att spendera dagens soligaste timmar inomhus på en träningscykel. Därför ska jag faktiskt smita lite tidigare från träningen och cykla en lång runda med Ida. Tippar på att det blir 3-5 mil, lite beroende på hur mycket vi cyklar fel. Att vi kommer cykla fel, är ett som är säkert. Frågan är bara hur många gånger och hur långa omvägarna blir...

Här kommer lite bilder från gårdagen:


/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0