Update

Det gick kalas hos kiropraktorn igår! Han sa att blödningen i stort sett är borta, de ställen han knappt kunde röra utan att jag skrek de första gångerna, känns ingenting nu! Just nu är det mer som en lårkaka fast i vaden. En vadkaka!
Så, what to do?

Jag får börja med att jogga lätt i 10 minuter, 3 dagar i rad. Om det känns bra får jag utöka det, samt börja träna fotboll. Första fotbollsträningen max 20 minuter, om det känns bra får även det utökas. Jag är så himlans glad! Äntligen! Hoppas innerligt att det har vänt helt och hållet, och att det inte kommer något bakslag.
En lite lustig konversation igår:

- Du är otroligt stel i alla muskelfästen...
- ...Eh, jaha...?
- Stretchar du mycket?
- Hehe, det där med att stretcha har aldrig varit min grej riktigt.
- Jag märker det!


Alla som känner mig/har spelat fotboll med mig/har tränat med mig vet att jag hatar att stretcha. Att jag alltid bara kör en enkel strech för vaderna, resten struntar jag i. Har aldrig känt att det ger mig någonting. Nu får det nog bli ändring på det också!
/A.

Kommentarer
Postat av: lina

Vilket glädjande besked du fick!! Härligt!! :)

2011-04-27 @ 12:33:51
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0