Tvist

Vilodag, men med en liten tvist.

Ofrivillig vilodag skulle man kunna säga. Framskjuten träningsdag skulle man också kunna kalla det.

Jag och Ida skulle invigt hennes nya cykel (!) med en runda efter jobbet ikväll. Hon mådde dessvärre inte så bra, så vi får ta det i helgen istället.

Min dag förvandlades då till vilodag, så när som på mina 10 minuters jogg. En vilodag ska absolut inte få snuva mig på det, nu när jag äntligen får springa lite igen! Så denna dag har innehållit 2,5 kilometer löpning, eller kanske snarare jogg. (Blev lite mer än 10 minuter, men så noga kan det faktiskt inte vara.) Om man inte räknar förmiddagens tennis och volleyboll i Magdas trädgård som träning, vill säga. Men njae, det får nog mer gå under kategorin frisk luft och trevligt sällskap.

Trött som tusan, dags att sova!
/A.

Kommentarer
Postat av: Hans

Hoppas du vilade ut, så du är redo för en awsome träninghelg!



SV:Tack, det kändes fint i spåret!

Jag vet faktiskt inte hur man ställer in det på klockan? Å andra sidan så är det något jag inte heller bryr mig om, så jag har faktiskt inte ens kollat vart eller hur man gör, haha!

2011-04-29 @ 16:40:37
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0