Tips!

En bild på en diskbänk med lite ätbart på. Strunta i att bilden är tagen snabbt som tusan, i dåligt ljus och med totalt fel inställningar...



Jag snöar alltid in på saker och ting. Just nu jag totalt insnöad på smoothies. Har nog ätit/druckit ett 10-tal hittills den här veckan. Alla har gjorts på samma sätt. 2 deciliter vaniljyoghurt, en halv banan och en halv förpackning fryst exotisk mix. Släng i allt i mixern, mixa, häll upp i glas, njut.

Medan ni njuter av en smoothie á la Alek, njuter jag av en The Ark-konsert. Mot Göteborg med skräckblandad förtjusning! Jag som har lovat mig själv att aldrig någonsin köra i Göteborg igen. Drömmer fortfarande mardrömmar om Nordstan och Korsvägen.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0