Superfrulle

Laddar inför återbesök hos kiropraktorn med supergod frulle. Smoothie består av vanilyoghurt, fryst exotisk frukt och banan - helt klart en ny favorit! Eftersom jag är en periodare kommer jag antagligen fortsätta med just exakt den kombinationen i två veckor, tills jag har tröttnat på det och testar något nytt att göra varje dag. Jag känner mig själv vid det här laget... Ska testa lite andra varianter också har jag tänkt. Avokado ska tydligen vara gott i, men jag ställer mig lite tveksam till kombinationen avokado och drickbart.




08:45 hos kiropraktorn, sedan iväg till jobbet i en rasande fart! Tur att prövotiden är slut så jag kan sluta oroa mig när jag råkar köra lite för fort emellanåt, hehe.

Jag har träningsvärk i benen idag! Stark och slank på 17 brännande minuter gav mig träningsvärk! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte tränat styrka med benen på över en månad, men ändå. Tänk att lite träning framför tvn kan ge lika mycket träningsvärk som ett hårt pass på gymmet.

Hoppas verkligen att jag får klartecken att börja jogga lite. Skulle vara så otroligt skönt att få lämna styrketräningsrummet!

Ha en härlig onsdag!
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0