Stark & slank

...på 17 brännande minuter.

Det blev ingen löpning idag. Ska ju faktiskt inte springa enligt kiropraktorn jag var hos förra veckan. Ska till honom igen på onsdag, så det är väl lämpligast att vänta tills dess och höra vad han säger.

The Ark igår var bra, såklart. De är verkligen fantastiskt bra! Blev dock lite väl sent, kom hem vid halv tre inatt, och sedan upp och jobba idag. Att jobba 08.00-19.00 efter 3,5 timmars sömn är inte något att rekommendera.

Efter att ha beslutat mig för att skippa den efterlängtade återföreningen med löparskorna upptäckte jag att jag fått hem min välkomstpremie från Fitness Magazine - en träningsdvd - Stark & slank på 15 brännande minuter.


bild lånad från internet.

Jag hade inga höga förväntningar, men den var faktiskt riktigt bra! Bra övningar och tydliga instruktioner. Om jag lyckades bli stark och slank på de 17 minuterna betvivlar jag starkt, men alltid gjorde det väl någon nytta!

Dagens fjutta träning blev alltså 17 minuter och sedan ytterligare några minuter med magövningar. Man får var glad för det lilla ibland.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0