Rekord!!!!

Jag och Sandra bestämde oss för att testa 90 grader idag efter träningen. Hade olika delmål med Mathilda som tidtagare. Första målet var 2 minuter, sedan 3, 3,5, 4 och så slutligen 5 hela minuter. Jag har nog aldrig haft så ont i låren förut! Krampen var otroligt nära och efteråt var benen som två stockar som inte gick att rubba. Att Ingemar Stenmark och Hanna Ljungberg klarade över 10 minuter är helt ofattbart. Men kan de, kan vi! Innan semestern ska vi bannemig fixa 10 minuter vi också!


bild från en träning för några veckor sedan. Sandra och jag i full fart med att bli biffiga(re). ;)

Dessförinnan tog jag och Malin en promenad, sedan träningscyklade jag i 40 minuter och körde styrka med armar och mage i fokus. Efter 40 minuter på cykeln droppade det svett från ansiktet och händerna var härliga fuktiga. Eller mer än fuktiga - snarare blöta.

Härlig träning ikväll, jag är nöjd som tusan!

/A.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ni var så duktiga mina flickor! Jag tror på er och 10 min :D

2011-04-06 @ 22:58:57
Postat av: Hans

Den på armen? Det står sXe, en förkortning för Straight Edge, som du får googla om du vill veta mer... ;)

Eller fråga, haha!

2011-04-07 @ 08:32:23
URL: http://hans.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0