LSD, någon?

Idag har det varit en bra dag!

På förmiddagen träffade jag Magda och övade inför en liten "spelning" på ett 60-årskalas. Åkte iväg och hämtade ut mitt pass hos polisen. Kortet blev som vanligt mindre charmerande. Jag ser skräckslagen och hård ut. Hård på fel sätt, så att säga. Efteråt bar det iväg till jobbet med en sallad i knät. Förstår inte hur jag kunde vara så dum att välja en sallad framför en baguett när jag skulle äta i bilen. Salladen innehöll bland annat rutten avokado, en riktig höjdare, hrm...

Jobbade. Tränade. Började med att cykla i 20 minuter på träningscykeln och sedan blev det styrketränade. Sit-ups och olika former av plankan, 90 grader och så lite fria vikter. Ett helt okej pass!

Började omedvetet nynna på en Kent-låt innan, LSD någon? Helt klart en av Kents bästa låtar, dock är jag lite tveksam till titeln. Att jag började nynna på den beror nog på att Sofia är hemma från Stockholm nu i veckan. Kent är Sofia i mitt huvud. De hör ihop på något sätt. Hoppas på att träffa henne snarast. Så, denna låten tillägnas mitt lilla Ylle.




/A.

Kommentarer
Postat av: Ditt Ylle

Hahaha!

2011-04-20 @ 23:43:09
URL: http://ylletrojans.blogg.se/
Postat av: lina

He he tack :) småland i mitt hjärta!

varifrån kommer du? :)

2011-04-21 @ 07:54:52
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0