Konserthelg

Precis hemkommen från orkesterrep!

Kontrasterna mellan förra helgens The Ark-konsert och morgondagens konsert med synfoniorkestern är ganska stora. Det är tango som står på programmet, kan nog bli en rolig konsert skulle jag tro.

Kanske blir en liten shoppingrunda på förmiddagen. Klädseln är svart med röda detaljer. Det är de där röda detaljerna som ställer till det lite.

Senare på kvällen blir det bowling och mat med fotbollslaget. Om jag känner oss rätt blir det en kväll med massa prat, massa skratt och en hel massa typiska Vickan-kort, dvs kort tagna underifrån, max tre centimeter från ansiktet. Resultaten brukar bli underhållande men mindre smickrande.

Håller just nu på att planera söndagen. Mina små brorsdöttrar ska sjunga på en gudstjänst på förmiddagen, träning 14.00-16.00, eventuellt badminton 17.00 och så kanske en lång runda på cykel med Ida. Ett ganska fullt schema som det ser ut nu alltså. Mer än 24 timmar/dygn hade varit väldigt välkommet.

Nu ska jag njuta av fredagen. Idag blir det i form av en glass jag aldrig tidigare smakat. Må den vara lika god som hallon/lakritsskallar. En skål glass och ett avsnitt av Svensson, Svensson - fredagar när de är som bäst.



/A.



Kommentarer
Postat av: lina

tusen tack för ditt grattis! :) haft en fin dag och kväll :)



Mums låter som e god glass! Du får komma med ett betyg senare :)

2011-04-08 @ 22:33:47
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: malin

Hallon/lakrisskallar är riktigt mumsiga! Hoppas att glassen var lika god!

Roligt med konsert! Själv spelar jag Matteuspassionen hela helgen. Lycka till med konserten.

2011-04-08 @ 22:53:36
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: J

Badminton?

2011-04-09 @ 05:22:59
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0