Juni, juli, augusti

Jag kan inte fatta att jag sitter på altanen i shorts och linne med lunchen och datorn framför mig, och det är bara april! Sist det var snö, var ju bara några veckor sedan. Galet! Kommer bli jobbigt när bakslaget kommer sedan, för det lär det göra. Regn och rusk och aprilväder. Bäst att passa på att njuta av högsommarvärmen när man kan!

Juni, juli, augusti-feeling i april? Inte mig emot!

Känns mindre inspirerande att åka iväg och jobba nu bara, men det blir nog bra när jag väl kommer dit. Kiropraktorn ska få sig ett besök också, spänningen är olidlig...

Blev förresten vinst i seriepremiären igår, bra jobbat brudar!


bild från träningshelgen...

/A.

Kommentarer
Postat av: Maggi

Vädret är heeelt underbart!

Jag hoppas att vädret håller i sig, om inte så har jag iaf sugit i mig och njutit av dessa underbara dagar så jag klarar mig ett tag framåt.



Trevlig kväll!

2011-04-26 @ 21:53:31
URL: http://scentedgrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0