Full rulle

Förhoppningsvis blir det lagom mycket rulle om några minuter när jag ska ut i det underbara vårvädret. Har lyckats fixa ett par rullskidor med antikvärde! Min farbror åkte en hel del back in the days, så hans rullskidor från 80-talet tillsammans med min brors pjäxor från samma årtionde ska nu testas. Med dubbla fotbollsstrumpor sitter 41:orna som en smäck! Ska bara leta fram ett par stavar också. Och en extremt plan väg! Inte minsta tendens till lutning vill jag ha.

Borde kanske kontrollera att pjäxorna och skidorna verkligen passar ihop nu innan jag ställer in mig på totalt på denna debut, men det borde de göra. Jag hoppas verkligen att de gör det, annars blir jag otroligt besviken.

Må jag sitta här igen om några timmar, utan blåmärken och skrubbsår!

To be continued...
/A.

Kommentarer
Postat av: joline

HAHAHA vilken härlig kommentar! Som sagt man vet aldrig, min bloggtorka kan överraska när som ;)

2011-04-19 @ 19:38:19
URL: http://http:/jlohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0