Bra dag

Kiropraktorn fick sig ett besök denna eftermiddag. Det gjorde fruktansvärt ont när han masserade vaden, han hittar verkligen den exakta punkten som gör så ont att ögonen tårar sig. Vill man vara fin får man lida pin - vill man bli bra får man lite smärta ta.

Dessförinnan var jag ute i solen. Satt på trappan och läste tidningar och njöt av solen. Drömde mig bort till fjällstugor och vandringsleder...



Efter besöket hos kiropraktorn drog jag och Sandra upp till gymet och tränade riktigt bra. 50 minuter på träningscykel (det kändes både i rumpan och låren sedan gårdagen) och sedan effektiv styrketräning i 30 minuter. Vid det laget hade Malin anslutit sig som underhållare/tidtagare. Avsutade det hela med 90 grader. Jag vek ner mig efter bara tre minuter idag, Sandra höll ut i fyra. Gaaah, måste hålla ut längre nästa gång!!

Hemma väntade enchiladas på mina tomma mage. Bra ledig måndag som innehållit en timmes promenad, matlagning, slapp i solen, kiropraktor, träning och underbart god mat.
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0