Badminton och cykling i en salig röra

Ibland undrar jag varför jag inte kan lära mig att säga nej.

Jobbade som sagt några timmar denna eftermiddag och cyklade sedan hem. Hade tänkt mig en lugn kväll framför tvn med god mat och den obligatoriska fredagschokladen.

Istället för att tacka nej till erbjudandet om badminton hörde jag mig själv säga: "Okej då, jag kommer väl och spelar även om inte Carro kan!"


bild lånad från internet.

Så efter jobbet trampade jag hemåt i en för mig rasande fart och sedan blev det alltså badminton utan min kära partner. Det var riktigt kul och faktiskt riktigt jobbigt! Trodde aldrig att det skulle vara jobbigt. Hårt golv var kanske inte det bästa för min vad. Det är lätt att vara efterklok... En sak är iallafall säker och det är följande...

När det är tävling på gång har jag svårt att säga nej!


Nu tar jag min fredagschoklad och kollar på Spring. Fredagsmys på hög nivå!

Cykling hem från jobbet:
Tid: 40:26 min
Distans: 15,6 km
Medeltempo: 02:35 min/km eller 23,1 km/h

/A.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Vad kul med badminton!

2011-04-15 @ 23:28:21
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: AKA

Haha och man får så härlig träningsvärk sen efter badminton... ;)

2011-04-16 @ 09:25:43
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0