Träningsstatistik

Jag lever, har hälsan och har fantastiskt mycket att göra om dagarna. Mitt liv är en bilresa, ungefär så känns det emellanåt, men det är samtidigt självvalt så jag ska inte klaga.
 
Efter en intensiv tentaperiod har jag haft en lite lugnare vecka som istället har ägnats åt jobb på olika orter och arbetsplatser. Men så idag, har jag en helt ledig dag och ska njuta till fullo av varje minut.
 
Träningen rullar på trots att jag har mycket att göra. Det som inte rullar på är rullskidorna som jag är oerhört dålig på att använda. Hade tänkt åka i början av veckan, men det ställdes in på grund av halsont. Måste skärpa mig! Har nu varit utan fotboll i en månad, om jag ska vara helt ärligt känns det ganska skönt, men vi får se hur det blir framöver. 
 
Ägnade lite tid på funbeat nyss, alltid kul att se hur fördelningen mellan styrka/löpning/simning sett ut. Jag får verkligen inte börja slarva med styrkan, no matter what, det är ett som är säkert. Jag vill så evinnerligt gärna ha en skadefri kropp, och då är styrkan förmodligen det mest avgörande.
 
 
Lite färre träningstimmar än vad jag egentligen vill, men som alltid, kvalitet framför kvantitet....
 
Och så hela årets träning i ett litet diagram. Fotbollen är helt klart överrepresenterad, och antagligen den största anledningen till att löpningen har gått okej i år, trots ganska lite löpträning. Att springa runt och jaga en boll ger nog mer kondition än vad man ibland kan tro.
 
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Jessan

Lite skralt med Yogapass tycker jag? ;)

2014-11-25 @ 21:51:43
URL: http://jessansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0