Livet på en pinne

Vilken fantastisk dag! Vaknade upp till en dag utan regn vilket är ovanligt nuförtiden. Hann läsa några timmar innan dagens föreläsning och kände hur effektiviteten flödade. När vi cyklade till universitet babblade jag om mitt för tillfället goda humör, min energi osv. En bra dag på ingång helt enkelt! 

Föreläsning, hem och fortsatt plugg. Telefonen ringer. Positivt besked; jag har fått extrajobb på IKEA! :) glädjeskutt och kaffe. Lite mer kaffe och så intervaller på det.

Ett gäng på 14 personer som idag fick springa 3*4 minuter, 3*2 minuter och 3*1 minut med en minuts vila mellan varje intervall. De 14 personerna var samtliga medlemmar i Kalmar Södra - ett kul och jobbigt pass där alla gav järnet!

Den här tisdagen alltså. Tack livet!

/A. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken supertisdag! :)

2014-11-12 @ 06:16:29
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Ida

Vilken härlig dag hörru! Och satan vad kul med jobb på IKEA av alla ställen. Där har jag också alltid velat jobba på nåt vis. Känns verkligen som ett kul ställe :) Hoppas det blir grymt.

2014-11-12 @ 07:42:07
URL: http://idrut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0