Fredag, jobb och mer jobb

I soffan hemma hos mamma och pappa, utslagen i soffan med ett gäng kakor i magen. 

En jobbhelg på ingång! Den började imorse med ett uppdrag för Manpower och fortsatte med bokföring här hemhemma. Nu väntar två riktigt roliga dagar med traditionsenlig julmarknad med (mest troligt) chipsförsäljning och matservering. 

Fredag. Veckans enda (?) vilodag. Efter två pass simning, två gympass, en omgång intervaller och en fotbollsträning känns det faktiskt ganska skönt att inte göra någonting alls idag. Min höft är inte alltid riktigt med på noterna nuförtiden, så byter ut lite löpning mot styrketräning för tillfället. 


Förhoppningsvis blir det en runda imorgon igen, kanske med min namne Alexandra som sällskap...? Himla kul att Twittervänskapen som utvecklades till bloggkontakt har gått och blivit till in-real-life. :)

En kaka till kanske, för att verkligen känna in fredagen? Jag tror det får bli så.

/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu får våra höfter sluta klaga! Bums!!!

2014-11-15 @ 19:59:27
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad kul att hitta nya vänner!

2014-12-02 @ 11:36:39
Postat av: Mikael

Mitt namn kom visst inte med i förra inlägget

2014-12-02 @ 11:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0