180

Dagarna går i 180 och helgen var inget undantag. Efter några timmar på biblioteket i fredags satte jag mig i bilen och åkte hem och till jobbet. Hem ganska sent, åt och gick och lade mig. Upp tidigt och iväg för att jobba och sedan direkt till match. Ny match, ny förlust och ingen ingående beskrivning behövs den här gången heller. 

Humöret var i botten. Så totalt nedkört i botten som man bara kan tänka sig. Men så var det den årliga logfesten på kvällen, och den kan man inte missa TROTS derbyförlust och dåligt humör. Som vanligt blev det en fantastiskt rolig kväll och natt med dans, dans, dans (!) med härligt folk. Det går inte att beskriva en riktig logfest i ord, den måste helt enkelt upplevas. Klockan hade passerat 4 när jag kom hem, och bara några timmar senare var det dags att stiga upp. Lek med brorsbarnen i några timmar och sedan tillbaka till Kalmar igen.

Det var den helgen det!

Nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och laddar inför match. Måndagar är matchdag här i Kalmar, ska bli kul om jag bara lyckas tagga till lite. I övrigt så är det ju faktiskt varvetveckan, och nervositeten borde smyga sig på. Tror dock inte det blir så nervöst i år, inga direkta mål, i år ska jag fokusera på en bra känsla loppet igenom och så får det gå som det går. 

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0