Sommarlov

Sommarlov. Vilket härligt ord det är. Mest troligt mitt livs sista sommarlov. Vi hade vårt slutseminarium i tisdags och har nu haft ett par lediga dagar här på östkusten. Både Linda och Frida har fyllt år vilket resulterat i dubbla firanden! Vi firade Linda på en brygga nere vid vattnet med hämtpizza i solen. En helt fantastisk kväll. Ni vet känslan av att nästan bli religiös på grund av vacker natur?

 
 
 
Och så var det Fridas tur att fylla år i onsdags. Hon bjöd på grill och en av de godaste tårtorna jag ätit. Den här bruden kan det där med att baka, en improviserad tårta är ingenting jag gör varje dag...
 
 
Träningsmässigt rullar det på, trots skadat knä. Gymmet får besök i princip varje dag med cykel och styrka på programmet. Har haft besök av min vapendragare Hannah, och drog med henne till gymmet i onsdags. Knäböj, marklyft, bänkpress och militärpress. Sitter just nu med bedrövligt mycket träningsvärk i framsida lår. Var dessutom hos sjukgymnasten igår, men det är en historia jag inte hinner dra nu. Nu väntar nämligen en cykeltur i solen. Några mil på sadeln kan väl aldrig skada...?

/A.


Kommentarer
Postat av: Frida

Var tårtan verkligen såå god? Kul att höra:)

2014-06-06 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0