Back on track

Så har jag landat i min lägenhet igen. Dagen har bjudit på en föreläsning i en kurs som kommer bli nedrigt tuff, men jag känner mig ändå motiverad just nu. Igår var situationen en helt annan, men dagens föreläsning fick mig att ändra inställning. Endast 13 personer i kursen är en himla fördel med tanke på svårighetsgraden. Fem intensiva veckor, sedan ska tentan i Rapportering, finansiering och analys sitta!
 
Drog med mig Linda på en liten löprunda innan. 6*4 minuter med gåvila. Höften trilskandes lite mer än den gjort på sistone, blir nog en ny tid hos naprapaten inom kort. Drog hem, bytte skor, slängde av mig understället och begav mig till gymmet för ett rygg- och axelpass. Jag gillar verkligen att gymma, men just ryggen är något jag kämpar med på mer än ett sätt. För det första är det lite småtråkigt, för det andra har jag lite problem med att verkligen få kontakt med ryggen och för det tredje är den sned och allmänt krånglig. Det kan med andra ord bara bli bättre på samtliga punkter! Idag gick det dock över förväntan, kul att vara tillbaka på Friskis även om jag saknade Lisa vid min sida, som jag tränat mycket med den senaste månaden.
 
                                     
Redo för löpning i mörkret...
 
Imorgon väntar fotbollsträning om höften känns okej, och innan dess en dag på biblioteket. Studentliv, here we go again.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0