Och på den sjunde dagen...

Dagarna springer förbi, så var det alltså söndag IGEN! Det var ju alldeles nyss jag satt med måndagsångest tycker jag. Men idag slipper jag den, för imorgon är det min lediga måndag! :)

Helgen har innehållit lite av varje. (för att uttrycka mig på småländska) Jobbade i fredags kväll och igår. Åkte till gymmet båda dagarna efter jobbet! Igår var jag där med Sandra, körde ett riktigt bra styrkepass där armarna verkligen fick bekänna färg. 2 set på varje övning och 12 repetitioner på tyngsta möjliga vikt. Istället för att vila mellan övningarna sprang/hoppade vi upp och ner på stepbrädan och sedan bytte vi ut det mot att hoppa hopprep i högt tempo. Det resulterade givetvis i hög puls och väldigt darriga armar som skulle försöka manövrera hantlarna - DÅ fick vi kämpa.

Åkte sedan hem, duschade och åkte till
Magda på spelkväll. En bra lördag helt enkelt!

Idag? Vilodag. På den sjunde dagen ska man väl vila, eller hur är det? ;)

/A.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, jag har vilat på den sjunde dagen! Supergott!

Massa tack för härlig pepp!! <3

2012-06-03 @ 22:15:22
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Emma

hej allt bra???



var med och tävla om en hel helgs gratis övernattning på scandic hotell här: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Många är med och den 10 avslutas tiden och vinnare utses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0