Återhämtad

Först av allt - tack för härliga kommentarer på det förra inlägget! Ett antal dagar har gått sedan Den Stora Prövningen. Dagen då mitt psyke sattes på prov! Jag lovade ju mig själv att ALDRIG utsätta mig för något sådant igen, men... Som den tävlingsmänniska jag är, började jag redan i måndags tänka lite annorlunda. Stör mig otroligt på att vi hade så lång depåtid, och cykeltiden skulle kunna kortas ner rejält med ordentligt med träning. Nästa år kanske...? 

Kroppen är i alla fall återställd. Har tränat på gymmet nu tre dagar i rad för att spara på låret som fortfarande inte är okej. Vi har 3 (!) matcher nästa vecka, så då behöver jag definitivt ha tillbaka mitt lår i bästa skick.

Gymmet ja. Tropisk värme idag, helt otroligt att det inte finns fungerade luftkonditionering på ett ställe där svetten verkligen flödar. Idag blev det crosstrainer i 40 minuter följt av styrka för mage och rygg. Löparskorna var mer lockande än någonsin förut idag, men icke...

/A.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en dröm om sub 12 (kanske 11) nästa år och vill samla ihop en klunga som kör ihop... Tänk på den du...

2012-06-25 @ 10:24:22
URL: http://annakutar.blogspot.se
Postat av: AKA

Syns vi i helgen? ;)

2012-07-06 @ 07:05:42
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0