Två läger

Idag är träningsbloggarna uppdelade i två läger. De som springer Stockholm Marathon, och de som inte gör det.

Jag tillhör den senare gruppen. Är otroligt långt ifrån ett maraton i dagsläget. Har som längst sprungit strax över 22 kilometer, lååååångt ifrån ett maraton. I tanken är jag faktiskt inte riktigt så långt ifrån som jag är i verkligheten. Efter att ha läst otroligt många peppande inlägg hos Miranda som springer 5 mil utan problem och som dessutom hävdar att alla kan springa maraton, är jag tämligen övertygad om att även jag kommer klara av de där dryga 42 kilometerna en vacker dag.

För nog är det väl en dröm hos de allra flesta som löptränar, att få springa ett maraton?

Nästa år är det som bekant En Svensk Klassiker som gäller för min del. Men, det kanske inte är omöjligt att kombinera det med ett långt lopp av speciell karaktär...?

/A.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för ditt beröm! :) Tycker det är otroligt viktigt att även de större bloggerskorna/bloggare går ut med det här och faktiskt visar att det är OK att ha lår som går ihop eller att ha små bröst, vad det nu innebär då det är många som ser upp till de. Kram!

2011-05-29 @ 13:08:16
URL: http://amnnda.blogg.se/
Postat av: Miranda

WEEEEHOO! Såklart det går!!



Tack för pepp och gratulationer :D :D

2011-05-30 @ 14:41:43
URL: http://www.mirandasminut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0