Löparläger

Jag är så otroligt sugen på att åka iväg på ett löparläger! Tidigare lockade de som Springtime Travel anordnar, men nu är jag grymt sugen att åka iväg till de svenska fjällen i sommar och springa i några dagar. Åh, jag vill. Nu är bara frågan om vilket isådanafall? Och när? Och hur?

Jag har verkligen börjat uppskatta naturen mer. Den svenska naturen till och med. Tidigare lockade bara fjärran länder och långa, vita sandstränder. Nu lockar längdskidor, löparläger och fjällvandringar mer. Är det såhär det är att bli gammal?


bild lånad från reseguiden.se

/A.

Kommentarer
Postat av: AKA

Infödd norrlänning som jag är vill jag varna för myggen. Kan låta banalt om man aldrig har upplevt det på riktigt men jag lovar, före midsommar eller i september är det bästa om du tänker dig uppåt! ;)

2011-03-17 @ 20:57:52
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hörde på jobbet av en att hennes barn skulle springa fjällmarathon i sommar, det blir ju inte vilket lopp som helst utan man måste ha en massa grejer med sig typ förband och grejer. Lät verkligen spännande, du borde göra det!!

2011-03-17 @ 21:07:43
Postat av: malin

Vad spännande det låter!!! Det skulle jag också vilja göra.

2011-03-19 @ 20:32:43
URL: http://malingerdle.blogspot.com
Postat av: Andreas

Bra blogg! Tips om ett trevligt löparläger i fjällterräng! :)

2011-04-13 @ 19:28:05
URL: http://upploppsrakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0