Årets första träningspass

Dagen blev inte riktigt som planerat. Skidbutiken i Nässjö har stängt pga. att det är så många som har beställt skidor, och det står inget datum för när de ska öppna igen. :/

Ida jobbade så det blev ingen längdskidåkning heller, men...
...jag var ute och sprang för första gången på evigheter! :)

Sedan min vad började krångla en vecka innan jag skulle sprungit Göteborg Halvmarathon i oktober har jag inte kunnat springa mer än några hundra meter innan det har känts som att någonting gått sönder i vaden. Den senaste inomhusträningen med fotbollen gick dock väldigt bra, och det kändes allmänt positivt. Nu, idag, sprang jag alltså för första gången på en månad. Och vet ni vad? (vad, höhö)

Jag kände absolut ingenting mer än ren lycka över hur underbart det är att springa!

Pulsen var skyhög och benen var lite småsega efter en helg med skidåkning, men känslan var fantastisk!


Tid: 23:39 min
Distans: 4:38 km
Medeltempo: 05:24 min/km

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0