Hellner vs. Northug

Mitt liv som Hellner. Jag har sagt det förut, och kommer antagligen att säga det igen - vilket fantastiskt program!
I gårdagens avsnitt fick Erik till på köpet träffa Mister Hellner himself. Vilken kille!

Kan även rekommendera Mitt liv som Hellners sida på svt.se. Där kan man läsa Eriks blogg och se små charmiga klipp där Hellner önskar Erik lycka till och ger små tips. Den 3 mars kommer jag sitta bänkad framför tvn och hålla tummarna för att Erik Segerstedt ska lyckas slå Mads Ousdal i duellen. Ännu hårdare kommer tummarna hållas för att Hellner slår Northug. Må svenskarna vinna över norrmännen, helt enkelt.

Om rivaliteten:


/A.

Kommentarer
Postat av: lina

Programmet är verkligen klockrent!!

Heja heja heja Erik :)

2011-02-20 @ 14:04:25
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0