Tillbaka

Hallelujah så skönt att vara tillbaka i min lägenhet med alla mina grejer och kläder! Hade varit ännu mer fantastiskt om jag hade kunnat använda träningskläderna i garderoben också, men än så länge sätter förkylningen stopp för det. 

Halsont, dag 5. Frustrationen. Det kryper i mig, jag vill springa snabbt och länge och lyfta tungt. Givetvis bara för att jag inte kan. Försöker att se det för vad det är - en förkylning. Inte jordens undergång. 

Dagen har spenderats på Öland. En trevlig och spontan utflykt med tramsiga försök till att spela in träningsvideos med dåligt tajmade deltagare. Oerhört fånigt resultat, men nedrigt roligt! Resultatet är dock inte offentligt än, måste fila lite på innehållet först...

Paus vid ett par stränder, lunch i Borgholm och fika på tillbakavägen. Man ska aldrig underskatta små dagsutflykter utan direkta planer, med små matstopp och vacker natur.




Dags att sova för att vakna utan halsont om en sisådär åtta timmar. Snälla, kära kroppen - låt mig få chansen att roffa åt mig lite endorfiner imorgon! 

/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du vaknar upp utan halsont idag!!

2014-09-02 @ 07:12:45
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0