Fotboll, fotboll, fotboll

Den här veckan är verkligen fotbollen det som är i fokus, men jag har faktiskt ingen som helst anledning att klaga. I måndags var det match med b-laget. Jag spelade libero och vi vann med 5-1. En vinst är alltid en vinst!
 
   
 
Igår var det fotbollsträning i fantastiskt väder med fotbollstennis, skott och liknande, en lattjo träning med enbart roliga övningar. Efter en sådan träning är det inte ens jobbigt att komma hem lite senare än planerat och tvingas handla, laga mat och städa till klockan slår 23.00.
 
Och så idag, spelade jag match med A-laget här i Kalmar. Det var faktiskt min premiärmatch här i Kalmar då jag vanligtvis beger mig hemåt och spelar. En riktigt rolig match som slutade med en 4-2-vinst. 90 roliga minuter med positiv stämning och riktig kämpaglöd. Dessutom bjöds det på finväder även idag. Slängde precis ett öga på klockan och insåg att den var 22.43 - en timme mer än vad jag trodde... Så, med de orden är det nog bäst att säga godnatt!  
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0