Februari

Februari är över sedan en vecka tillbaka, och en liten sammanfattning kommer såhär i efterhand. 
 
Kan konstatera att fotbollen har ökat markant. Löpningen har fördubblats, även om inte det betyder särskilt mycket i sifforor sett i det här fallet. I verkligenheten är det dock av stor betydelse. Det känns som att höften börjar ge med sig på riktigt nu. Även om de rena löppassen varit väldigt få, springer jag ju faktiskt ganska mycket på fotbollsplanen. Konditionen är inte i botten, tack och lov, och skulle gissa att jag har de där 16 timmarna på fotbollsplanen att tacka för det. 
 
Siffror om träningsmängd säger egentligen inte ett jota, det är vad man sysslar med på träningspassen som har betydelse. Jag stävar alltid efter fokus på passen, även om det givetvis finns pass som inte genomförs med fullt fokus. Man får inte alltid ta sig själv på så himla stort allvar!
 
Det är hur som helst lite kul att se vad jag egentligen ägnat mig åt, såhär svart på vitt.
 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med statistik ändå. Jag gillar när man får det svart på vitt. Även om det givetvis är som du säger. Det är inte antalet pass eller den tid man lägger som spelar roll, utan vad man gör under träningstimmarna :)

Tråkigt med stukningen :( Men underbart med finvädret. Hoppas det håller i sig i veckan nu när jag ska vara ledig också ;)

Svar: Ja precis, men alltid kul att följa upp vad man egentligen hållit på med i träningsväg. :) Finvädret kommer hålla i sig till september, det har jag på känn - dina lediga dagar är räddade! ;)
Alexandra

2014-03-09 @ 21:34:50
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0