Midsommar

Det blir lite glest mellan inläggen här just nu, är smällar man får ta när det verkliga livet kommer emellan. 

Midsommar har spenderats i Borgholm i Lindas stuga. Förstklassigt värdskap och med mat som skulle räckt till dubbla antalet gäster är jag nöjd. Jordgubbar, sill, grillat... Gjorde midsommarkransar, blev extremt allergisk, frös rejält och skrattade mycket - en klassisk midsommar. En himla trevlig helg med utgång två kvällar i rad (ovant för tant Alexandra, 78 år mentalt). Väldigt roliga sådana dock, på det så omtalade Strand. 




Träningen flyter på bra. Sprang 8,5 kilometer tidigare i eftermiddag med bra känsla i benen. Vågade mig faktiskt på ett lite längre pass i tisdags. Stängde av autoetappen och lät benen bestämma tempot. 5:30-tempot är tydligen det där jag kan springa i vad som känns som hur länge som helst utan att vara det minsta andfådd. 15 enkla och sköna kilometer en sommarkväll. Länge leve sommaren och slingriga grusvägar. 

Nu till veckan har jag förhoppning om löpning, rullskidor, styrka och kanske ett pass på cykeln imorgon. Gött flow! 

/A.

Kommentarer
Postat av: pilla

Glad midsommar i efterskott, låter som en riktigt rolig helg :)

2014-06-22 @ 19:48:49
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: Lina

Fina midsommartjejer! :)

Härligt med flow :)

2014-06-22 @ 22:34:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad fina ni är allihopa! Superfina kransar (avundsjuk :))

2014-06-26 @ 16:39:59
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0