Svåra beslut

Igår var fotbollsträningen sådär fantastiskt rolig! Planen var inte särskilt hal, det var mycket kondition och så var min kära vän Malin åter på plats efter ett nyckelbensbrott förra säsongen. Rejält magont sinkade mig dock, i synnerhet på slutet, men själva upplägget på träningen passade mig som handen i handsken. 

Vi står inför ett spännande beslut då vi med största sannolikhet kommer få chansen att gå upp i division 1 trots att vi missade kvalet. Huruvida vi kommer tacka ja eller nej, om/när vi får frågan, är ännu oklart. Detta har upptagit många tankar i veckan, fördelar och nackdelar vägs mot varandra och jag kan inte bestämma mig för om jag ställer mig positiv eller negativ till det hela. 


I övrigt är det de sista dagarna här hem-hemma nu innan det bär iväg till östkusten igen. Imorgon vankas jobb, styrketräning och så slutligen inflyttningsfest och utgång i Halmstad. Söndagen bjuder på fotbollsträning och möte innan det är dags för mig att sätta mig i bilen och köra de där 21 milen...

För en timme sedan firades helgen in med ett litet löppass. Utan att säga för mycket, så går det framåt med höften. Sträckorna mellan gångpauserna blir längre och jag får verkligen anstränga mig för att inte öka för fort. Idag: 4*4 minuter.

Trevlig helg!
/A.

Kommentarer
Postat av: fight4fit

Ohhh, spännande!! Vad är det du tvekar över?

Svar: Det är väl mest att jag bor 20 mil "hemifrån". Men nog är det spännande allt! :)
Alexandra

2014-01-18 @ 00:42:45
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0