Minitri

På plats i Kalmar. Ett en natts sömn i min saknade lägenhet och en lång frukost framför tvn är det dags att börja röra på sig. Nummerlapp och chip hämtas ut vid 14.00, sedan ska jag ägna mig åt att försöka memorera hur alla moment ska genomföras idag. 

Mina förväntningar på dagen är enbart att ha riktigt roligt och att våga utmana mig själv och trampa fortare än jag någonsin gjort förut. Simningen får gå som den går, mest nervös över vattentemperaturen som är alldeles för låg för en badkruka. Löpningen tänker jag inte ens på, där är det bara att tuta och köra. Klockan 18.20 gäller det, då går starten för mig och Frida i Kalmar minitriathlon. Dessutom deltar Fridas bror, sambo och granne, men i andra startgrupper. Jag älskar sånt här, ser enormt mycket fram emot dagen!

För x antal veckor sedan publicerade jag denna bild på instagram. Nu är det alltså dags! 

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0