Lugnet före stormen

Vad märkligt det kändes att vakna strax innan sju och upptäcka att det faktiskt var ljust ute. Hade ställt klockan och planerat en morgonjogg (bäst att springa en sväng innan det finns risk att blåsa bort...) men gav mig ändå tillåtelse att känna efter idag. Det brukar vara enormt dumt att göra så, för vilken morgon lockar inte sängen mer än en runda i löpskorna? Men, just idag vaknade jag faktiskt pigg och kunde ta mig ut utan några större problem. 
 
Drygt 6 kilometer landade morgonens runda på. Ett tag sprang jag ganska ofta innan frukost, men det har jag vant mig av med, upptäckte jag idag. Det var inte direkt så att det fanns energi i överflöd om man säger så. Efter några timmar på biblioteket hamnade jag sedan här i soffan och tänkte skriva ihop några rader och förbereda inför onsdagens presentation. Det ser ut att bli en ganska lugn vecka med inlämning av ett arbete imorgon och presentation på onsdag. Lugnet före stormen, på mer än ett sätt.
 
Det har börjat blåsa ganska mycket nu, ska bli intressant att se hur mycket vi får med av stormen här på östkusten. Den andra stormen är mängden skolarbete från och med nästa vecka och fram till jul, då vi utöver våra vanliga kurser ska skriva b-uppsats. Bäst att passa på att vila lite extra nu och njuta av en av studentlivets bättre dagar långt bort från tentaångest och superstress.
 
Medan vinden viner utanför fönstret passar jag på att drömma mig tillbaka till en av de bättre sommarkvällarna det här året, spenderad med mina kära, kära vänner. Jag saknar er brudar!
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Härlig bild och din dagsbeskrivning låter lite som mitt liv just nu. Full storm här och snart kommer tentaveckan. Lugnet före stormen, eller hur var det? ;)

2013-10-28 @ 14:17:33
URL: http://heianbeian.blogspot.com
Postat av: Ohlin

Oj vad jag saknar er också!! Tänker på er jätte ofta <3 behöver mina vänner nära!

Svar: Ja ibland bara väller det över en! Man vet inte "vad" man har förrän man inte har det omkring sig varje dag...
Alexandra

2013-10-28 @ 17:12:42
Postat av: Vickyboy

Saknar detta!!!!! Och dig ditt jävla as! ;)

Svar: Aset saknar Vickyboy!
Alexandra

2013-10-28 @ 20:53:30
Postat av: Adepten i ås

Saknar denna kvällen och alla väninnor!! Snart blire "don't stop me now" och årsfester!!' Woopaaaa!😘😘:D<33

Svar: Jaaaaaa! :)
Alexandra

2013-10-28 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0