Hålet i magen

Kära benpass, vad jag tycker om dig! 
 
Ikväll körde jag ben på gymmet, blev ett riktigt riktigt bra pass där svetten droppade så mycket på golvet att jag fick avbryta flera gånger för att torka svetten ur pannan. Passet såg ut såhär:
 
- Utfall med hantlar 3*15
- Knäböj 3*10
- Utfall med skivstång 3*10
- Sumosquats 3*15
- Raka marklyft 3*15
- Draken 2*15 (2 set/ben) 
- Lårpress 3*10
- Tåhävningar 3*15
 
Ett effektivt pass med så lite vila som möjligt mellan alla set och övningar. Om jag har svårt att gå imorgon återstår att se, men min hunger skvallar om att det har gått åt lite energi. Har ett hål i magen trots att jag just ätit. Får bli ytterligare en runda till kylskåpet innan jag landar i soffan framför mitt beroende Sons of anarchy. Så hungrig att jag överväger att göra en favorit i repris av dagens goda frukost - gröt med jordnötssmör och hemmagjort äppelmos. 
 
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med ett tufft benpass! Bra övningar!

2013-10-17 @ 21:27:14
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha känner igen mig, fast här är det faktiskt ryggpassen som brukar skapa ett djuuupt hål i magen. Och gröt med jordnötssmör är aldrig en dålig idé! :-P

Sv: Tack för det och kul att du hittat till mig :-) Håller med dig till fullo. Visst vill jag äta sådant som gör att jag mår bra, är pigg och får resultat av träningen men om man gör det för det mesta så kan man käka lite annat också :-)

2013-10-18 @ 19:18:12
URL: http://emma.shapemeup.se
Postat av: Mari

Älskar dom benpassen :) kärlek !!!

2013-10-18 @ 21:12:02
URL: http://www.doitforyourself.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0