En efterlängtad resa

Idag är det en stor dag i mitt liv. Haha, med risk för att låta alltför dramatisk så är jag fantastiskt glad just nu, över en så enkel sak som att jag ska sätta mig i bilen och köra de 21 milen hem i eftermiddag. Efter en månad här vid kusten längtar jag som en tok efter mina kära vänner där hemma. Jag trivs fint här, har härliga vänner och trivs med livet, men jösses vad jag är hemmakär! 
 
      
 
I helgen väntar årsfest med en av de föreningar vi tillhör (4 föreningar = 3 årsfester) men det är betydligt mycket mer än bara en årsfest som ska hinnas med. Jag ska till kiropraktorn imorgon, ska äta massa godis med Malin (viktigt!), äta mammas mat, förhoppningsvis hinna klippa mig och så lite fotboll på det. En bra helg på pappret, får hoppas att den blir bra även i praktiken.
 
Sitter just nu och äter lunch efter ett benpass på gymmet. Precis när jag var klar och satt och pustade ut i omklädningsrummet gick brandlarmet, lite spänning i vardagen! Innan jag hamnade i omklädningsrummet lyckades jag dessutom med konststycket att snubbla in i receptionsdisken också, så darriga var benen idag. Får väl se det som att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet, hehe...
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas du får en härlig helg hemma nu! :)

Svar: Tack, det hoppas jag med! Trevlig helg du med, på ditt håll! :)
Alexandra

Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Trevlig helg!
När jag åker upp till Umeå åker jag hem
Och när jag åker tillbaka till Göteborg igen åker jag hem

Märkligt!

Svar: Ja det är märkligt det där, men ingenting kommer någonsin vara så mycket hemma som hem-hemma, även om jag åker hem till Kalmar igen på söndag..... Trevlig helg! :)
Alexandra

2013-11-08 @ 19:56:11
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Saras träningsblogg

Så härligt det är att komma hem :-D

2013-11-09 @ 15:23:08
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: lotta

Ha nu en go helg hemma o ha det RIKTIGT kul på festen.kram o kör försiktigt

2013-11-09 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0