Blandad kompott

En regnig och grå helg. Ja, sett till vädret i alla fall. Kan inte påstå att jag har gjort särskilt mycket vettigt hittills heller för den delen, vädret bjuder in till soffhäng och Sons of Anarchy, denna fantastiska serie!
 
Innan vi åt tacos och godis för allt var vi var värda igår, var jag och Linda ute och sprang en runda. 7,5 kilometer som borde varit en skön runda, men så började höften göra ont igen. En väldig besvikelse givetvis, då jag faktiskt trodde att den blivit bättre. Finns inte så mycket mer att göra än att gilla läget och hoppas på bättring inom kort. Efter denna besvikelse begav vi oss till affären och storhandlade. Lyckliga över att slippa tänka på de där 800 kronorna gick vi loss på allt från frukt till godis och lax. Resultatet av tre hungriga studenters handling:
 
                   
 
Idag har jag besökt gymmet och kört ett pass för främst axlar, men slängde även in några set bänkpress och bicepscurl på slutet - just for the fun of it. Något jag verkligen har kämpat med den sista tiden är ben och rygg. Vill ha starka ben till löpningen och har förhoppningar om att alla ryggövningar kan hjälpa ländryggen att bli bra och på så vis också höften. Det börjar faktiskt synas att jag ägnar ryggen lite mer uppmärksamhet nuförtiden. Det utseendemässiga är sekundärt, men givetvis är det ett plus när träningen även ger utseendemässiga fördelar. 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Härligt m fyllt skafferi igen

Vad säger man om höften? Stretch?

2013-11-03 @ 09:36:14
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: mari

Verkar som du haft en bra helg i alla fall :)

2013-11-03 @ 11:29:55
URL: http://www.doitforyourself.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

För det första: ÄLSKAR Sons of Anarchy. Tvingat min sambo att odla skägg och skaffa tofs efter den...nästan :p
För det andra: Sjukt tråkigt med höften däremot :(

Svar: Jag är heeeelt beroende, bara 3 avsnitt kvar av säsong 4 nu, helt galet spännande!!!!
Alexandra

2013-11-05 @ 15:30:31
URL: http://fight4fit.se
Postat av: Julia

Tråkigt! hoppas höften piggar på sig fort :D

2013-11-05 @ 19:27:32
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0