Spontant är bra

Det verkar som att jag ska stå på startlinjen för tredje gången på drygt en månad ikväll. Efter att ha vägt för- och nackdelar mot varandra, har +-sidan vunnit och en efteranmälan till Drottning Margaretaloppet ska göras om några timmar. Ett 5 kilometer långt motionslopp som verkar vara ungefär som Vårruset. Inte min grej egentligen, men gör det som en rolig grej tillsammans med brudarna här i Kalmar.
 
Inledde dagen med ett pass på gymmet, säkerligen inte helt optimalt 12 timmar innan ett lopp, men som sagt - det är inte på blodigt allvar idag. Latsdrag, sittande rodd, stående rodd, tricepspress, bicepscurls och så avslutningsvis sammanlagt 5 minuter plankan.  
 
5 kilometer. En jobbig sträcka om det ska springas fort. Tänkte först joggat igenom det, fast nej. Betalar jag 240 kronor får jag i alla fall göra det till ett bra träningspass. Så, 5 jobbiga kilometer är alltså vad som väntar. Får se om vi är vänner ikväll, kroppen och jag..
 
/A.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Woohooo, vad kul :) hur gick det?!

Svar: Högt över förväntan, 19,52!
Alexandra

2013-05-29 @ 18:45:10
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Men shit.. Hur bra som helst =)

2013-05-30 @ 10:14:58
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0