Med rivmärken i färskt minne

Det är dags för match! Sitter med vattenflaskan bredvid mig och försöker ladda mentalt inför eftermiddagens drabbning. Det är inte något enkelt motstånd vi står inför idag, men de ska minsann få sig en rejäl match. 
 
Med förra årets möte i färskt minne blir det genast enklare att tagga till. En kaotisk match med ett felaktigt bortdömt mål, med hätsk stämning både på- och utanför plan, en utvisad tränare och en Alexandra som var ytterst nära att göra saker man inte får göra på en fotbollsplan. Men, det var andra spelare som ordnade det icke-tillåtna istället för mig...
 
 
Solen skiner och det är perfekt fotbollsväder. Vi kanske till och med kan våga hoppas på att få spela på riktigt gräs idag och slippa konstgräset ett litet tag? Konstgräs i all ära, men det finns ingenting som slår känslan av att spela på riktigt gräs. 
 
Åter till vattnet. 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Mari

Aj aj... Men du, vilken jäkla längtan jag får när jag läser dina ord. Jag vill också spela = )

Svar: Jaaa, fotboll är så nedrigt kul! Nu blev det dessvärre förlust igår, men det är bara att ta nya tag..
Alexandra

2013-05-01 @ 19:34:14
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: mari

:) Mm, så sjukt roligt är det. Galet !!! Aj aj, men ni kommer igen =)

2013-05-02 @ 13:08:53
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0