Weekend

En bloggfri helg är till ända och måndagen med tillhörande bloggande är här.
 
I fredags blev det en kort löprunda innan jag begav mig hem till Linda, för att sedan fortsätta till Harrys. En väldig, väldigt rolig kväll och natt med Kalmars bästa brudar! Bjuder på ett par bilder med bristande kvalitet...
 
 
Lördagen var veckans vilodag. Åkte till IKEA med Hannah och strosade omkring, provsatt soffor och chillade, för att sedan fortsätta till helgens höjdpunkt... Lösgodis för 4.90/hg och lyckan är gjord för en student vars största passion är socker. Melodifestivalen väntade sedan. K-A-T-A-S-T-R-O-F-A-L-T. Vad hände med de härliga gubbarna? Vem röstar på Yohio eller You-snubben när Körberg och Malmberg finns till förfogande?
 
Sedan, gårdagen. Då spelade jag faktiskt match med Kalmar Södra. Även om jag bara ska träna med dem, hoppade jag in och spelade match då det saknades spelare. Snön yrde och det var så långt bort från vår- och sommarfeeling man kan komma, men det var ändå kul. Match är ju alltid match, och även om det blev förllust med 3-1 så var det kul att spela igen.
 
Och så till denna måndag, i detta mycket dagbokslika inlägg. Den har spenderats i biblioteket och på sjukhuset med en mage som inte riktigt vill samarbeta med mig efter att ha fått ett rejält "hugg" i den under lördagens godishandling. Därmed inleds veckan med vilodag, med hopp om en roligare morgondag där kroppen åter igen är fit for fight. 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

fy bubblan för magont! hoppas det reder upp sig! krya!

2013-03-11 @ 19:51:18
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anna

What? Tänk så har vi spelat där samtidigt, haha!
Funderar på när jag spelade där, hmm! Det är längesen, men kan det varit under Svidings tid(har tom tränat forshedas damlag i innebandy med svidning :D. Sedan hade de där bröderna hand om laget oxå, Kimmo och vad heter han nu igen? Hjälp mig :P Jag umgicks ofta med en tjej som heter Maria Peterson(numera polis)
Kul att spela match igen, trots att de blev förlust. Kramar

2013-03-11 @ 21:26:09
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Björn Torssell

Hej Alexandra!
Kontakta gärna mig om du är intresserad av ett litet samarbete angående det iPhone-armbandet som du nyligen har vunnit.
/Björn

2013-03-14 @ 10:07:24
Postat av: Johanna

saknar dig alek!!! <3

Svar: Ohlinis, jag saknar dig med, din Luleåtös!
Alexandra

2013-03-16 @ 06:29:15
URL: http://ohlinjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0