Snöns återkomst

Dagens planerade långpass ersattes av styrketräning med Malin och Lisa, följt av 5 härliga kilometer i snö och solsken. Ibland får man ändra lite på planerna, måste passa på att umgås så mycket som möjligt när jag är på hemmaplan.
 
Blev drygt en timme på gymmet med biceps, triceps, bröst och mage. Avslutade passet med bänkpress. Jag har en liten bit kvar till att kunna ta min egen kroppsvikt om man säger så, hrm... Märkligt hur det helt plösligt bara kan ta stopp, och det blir totalt omöjligt att pressa upp den där, just då, förbannade stången. Men i slutet av året, då nedrans ska jag klara min egen kroppsvikt, om jag så ska behöva leva på pulverdiet hela december för att slippa ta så mycket vikt. ;)
 
Nu är jag alltså åter igen i de västra delarna av Småland. I eftermiddag ska jag på dop, och imorgon blir det årets första riktiga träningsmatch efter två inställda matcher. Ska bli ruskigt spännande, finns risk för ett brutalt uppvaknande, men det får vi ta i sådana fall.
 
Snön har återvänt, men idag gör det mig faktiskt ingenting. Så länge solen skiner är jag glad!
 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Mari

Låter underbart. Härligt med en sådan helg :)

2013-03-16 @ 16:23:56
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Anna

Jaaa, så heter han ju :P
Hur gammal är du?
Kul att Sviding är med i gamet fortfarande. Tycker han har rätta tänket. I innebandyn var de precis vad vi tjejer behövde :D
Hälsa gärna till honom och Karin om du stöter på honom, ifrån Anna som var med och tränade tjejerna i forsheda :P Vilken fin träning, lycka till imon!

2013-03-16 @ 21:06:34
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0