Slutkörd

Känslan av total trötthet och en önskan om att få ägna en hel vecka åt att bara sova, uppkommer när två intensiva pluggveckor avslutas med en tenta följt av broderns bröllop. Här nedan, en något hysteriskt stirrande Alexandra med en av gårdagens två huvudpersoner. 
 
 
Idag lyckades jag ignorera fyra alarm och vaknade 12.30, utan att känna mig särskilt utsövd. Åt lunch och lade mig i solen och vilade. Sprang 5 kilometer med pigga ben som gärna hade fortsatt en bit till, och åkte sedan med Malin och kollade på när b-laget spelade.
 
Men, åter till träningen. På självaste nationaldagen spelades årets vikttigaste match. En derbymatch där vi drog vinstlotten. 3-1 har nog aldrig känts så skönt! När man åker 40 mil för att spela en match, känns vinsten faktiskt ännu lite viktigare. Min egen insats var inte något att hurra för, men en vinst mot Westbo United, är alltid en vinst mot Westbo United... 
 
Om ni har en stund över, kommer här ett tips på ett inlägg som skulle kunna vara skrivet av mig, då jag delar dessa åsikter till punkt och pricka. En av mina favoritbloggare säger sitt om tränings/bloggvärlden. Läs det här!
 
/A.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter som en riktigt härlig helg! :)

Postat av: pilla

Superskönt med vinsten! Hemresan blir så mycket trevligare då :)

2013-06-10 @ 11:15:08
URL: http://pernillabredolt.com
Postat av: Mari

oj oj, full fart. Förstår att du vill sova =) men kul med bröllop iaf. :)

2013-06-10 @ 19:26:21
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Alexandra

Snabb och snygg! Blir det LL i september kanske?

Svar: Jag tror inte det, är mer inne på de kortare distanserna just nu, fast, det hade varit kul såklart....
Alexandra

2013-06-10 @ 20:54:25
URL: http://Abacklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0