Inte världens bästa dag

Igår var det som sagt dags för match, blev vinst med 2-0. Jag spelade 35 minuter och stukade sedan foten. Vet inte om det är positivt eller negativt att det inte är vänstern, som det brukar vara, utan istället högern. Har varit skönt att slippa oroa mig för högerfoten när jag spelat fotboll, men nu blir det tejp på båda fötterna, samt en himla massa tid på balansplattan. Att dagen på jobbet med 8 timmars städning blev lite mindre festlig med en svullen och blå fot, behöver jag nog knappast tillägga.
 
Tur att jag är en erfaren fotvrickare. Ge mig en vecka, så kan jag nog springa igen. En vecka utan löpning/fotboll är ingenting egentligen, men just nu är frustrationen stor över att inte kunna göra vad jag planerat. Dagens intervallpass byts ut mot vila i fåtöljen framför tvn. Eller lite styrketräning för överkroppen. Just nu lutar det åt det första alternativet. 
 
På återseende, när humöret är bättre. 
 
/A.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaj! Fasen vad trist. Hoppas den läker fort! Jag har hört att jordgubbar och glass är bra för läkningsprocessen. Funkade för mig! ;)

Svar: Väldigt trist... Tack för tipset, ska testa det imorgon! ;)
Alexandra

2013-06-17 @ 20:24:01
URL: http://karinoalexander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0