Helg deluxe

Kan knappt beskriva i ord hur glad jag blir över att umgås med mina kära, kära fotbollsvänner. I lördags var det fotbollscup inomhus på programmet. Vårt lag gick dessvärre inte vidare, men det andra laget (hade två lag) lyckades ta sig hela vägen till finalen och knipa en andraplats. Woop, woop!

Om 20 dagar är det dags för den första träningsmatchen utomhus med den nya konstellationen RÅs LB, ska verkligen bli spännande att se hur laguppställningen kommer se ut och hur bra vi kommer klara oss i serien längre fram.
 
I övrigt har jag spungit de första löppassen sedan den 7e januari. Så otroligt efterlängtat, på grusvägar som jag kan utan och innan och dessutom i väder som skvallrar om våren som är på ingång. Nåväl, det närmar sig i alla fall...
 
Har även träffat mina allra bästa vänner i helgen, njutit av att bara vara och fått energi nog att påbörja grupparbetet i Service Management ordentligt nu i veckan.
 
Och dagen, den började med ett besök på gymmet tillsammans med Hannah. Ikväll väntar antagligen årets första intervallpass om löpsällskapet inte har ändrat sig. Innan dess, plugg och inköp av mer skadetejp.
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0