Sedvanligt fredagsfys

Yes, ett sådant där gött benpass! Inledde dagen på gymmet med Linda och Jossan, för att sedan fortsätta till hotellet bredvid för att äta frukost - ibland får man lyxa till det lite.

Dagens benpass hade samma upplägg som onsdagens pass, med 45/15 sekunder, 5 övningar och 5 varv. 25 svettiga minuter. Dagens övningar:
- Knäböj med skivstång
- Knäböj med kettlebell (sumo)
- Utfall (höger)
- Utfall (vänster) ((surprise! ;) ))
- Raka marklyft

Kul med sällskap, och en väldigt bra start på dagen. Uppvärmningen ackompanjerades dessutom av Luciatåget på SVT, alltid lika mysigt med lucia. 

Eftersom min datorsladd är snodd, tvingas jag återigen bjuda på extremt dåliga mobilbilder. Håll till godo! 




På plats på bibblan väntade ytterligare en positiv sak: skumtomtar på alla bord. Sällan blir jag så glad som när det delas ut socker till höger och vänster. 



/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med sällskap på gymmet! Bra pass! :) raka marklyft är en favorit!

Trevlig helg!! :)

2013-12-14 @ 09:46:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Jag kör också styrka idag
Med spring-gänget som hittills skrapat ihop 34000kr till Musikhjälpen. Genom att skänka pengar för varje sprungen km

Nu behöver jag din hjälp
Vill du utmana ditt insta-gäng att springa idag och imorgon
Och skänka en slant för varje km?
Se länk till insamlingsbössan på min blogg

Tillsammans gör vi skillnad
Ingen kan göra allt
Men alla kan göra nåt

2013-12-14 @ 10:10:20
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: mari

Grymt :) och roligt med sällskap.

2013-12-14 @ 10:12:41
Postat av: Emma

Åh skumtomtar! Skumtomtar och julskinka, jag börjar få cravings! :) Fast jag o sambon ska inte äta något godis före jul, så det får vänta en vecka till :) Lite fika går ner emellanåt däremot, pepparkakor och lussekatter, mumma!

Tråkigt när det är så mycket folk på gymmet så man känner att man inte kan köra de övningar man vill. Men man får göra det bästa av situationen.

Hoppas det gått bra med hemtentan :)

2013-12-17 @ 11:23:22
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0