Hallelujah!

Åh hallelujah! Min dator har efter en månads frånvaro lyckats återuppstå med hjälp av en systemåterställning. Hannah fixade datorn medan jag slängde ihop en lasagne - helt rätt fördelning!
 
Helgen har passerat fortare än kvickt med enormt mycket att göra. I lördags var det möhippa för min brors blivande fru, vilket gjorde fredagen till en tämligen upptagen dag med förberedelser. Och så i lördags var det då dags. Vi roade oss bland annat med att åka segway - väldigt kul och annorlunda sysselsättning, trots att det ser fantastiskt löjligt ut.
 
 
Kan ju även passa på att nämna att jag kom på pallplats i "hinderbanan". Jessica tog dessvärre hem guldmedaljen...
 
 
Fortsatte till klubbstugan för övernattning med fotbollen senare på kvällen. Sedan en söndag med två fotbollsträningar och ett par timmars pressande i solen. 
 
Måste även passa på att förtälja om min nya upptäckt. Har ju ett pågående godisförbud, där det endast är okej med socker i form av kaka eller glass en gång/helg. I fredags kväll slängde jag ihop en kladdkaka framåt elva-snåret och åt en stor bit av den (läs: nästan halva). Morgonen därpå klev jag upp i ottan och gav mig iväg på en runda i löpskorna helt utan frukost. Jag fullkomligt flög fram från första stund! För första gången någonsin körde jag intervaller innan frukost, nästan innan solen gått upp. Uppladdningen inför Göteborgsvarvet är numera helt given. En halv kladdkaka...

/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad troligt med möhippa! :)

Kladdkakeladdning lät för övrigt grymt bra!

Svar: Helt klart en riktig höjdare - testa!
Alexandra

Postat av: Anna

Helt klart, borde testa den varianten jag med ;)

2013-04-23 @ 23:28:10
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Jessan

Haha vi ser verkligen nördiga ut på segwaysen!

2013-04-27 @ 12:07:50
URL: http://jessansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0